1. PLASAREA COMENZII

Toate produsele Zane si Fluturasi sunt lucrate la comanda, special pentru fiecare client. De aceea, dupa plasarea comenzii vom transmite informatii (pe mail si/sau telefonic) privind disponibilitatea pe stoc sau termenul de executie/livrare al fiecarui produs. Dupa acceptul clientului se va procesa comanda. Durata de livrare poate varia de la 1 zi, la 4-6 saptamani sau chiar 3 luni ( piese noi lucrate special, accesorii personalizate, in functie de complexitatea lucrarii, materialele utilizate sau tehnica de executie ).

Produsele din flori naturale ( buchete , lumanari cununie , cocarde, corsaje, aranjamente mese, etc. ) vor fi ridicate de client de la adresa atelierului sau vor fi livrate de noi pe raza judetului Vrancea in functie de pachetul ales.Produsele nu se achizitioneaza separat, ci doar in cadrul unor pachete de eveniment.

Pentru ca sunt produse personalizate , va rugam sa plasati comanda cu minim 30 de zile inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termenul stabilit de comun acord din momentul in care ati facut dovada platii avansului ( acest termen de livrare se stabileste in momentul plasarii comenzii ).

Pentru produsele care nu sunt pe stoc se solicita clientului acceptul pentru termenul de livrare comunicat. Dupa acceptul acestuia se incepe executia pieselor. Termenul de finalizare al produselor lucrate la comanda este influentat de timpul de achizitie si livrare al materialelor necesare de la furnizori, timpul efectiv de executie al pieselor, numarul comenzilor in lucru in acea perioada.

   Pentru comenzile cu valoare de peste 500 lei compuse din piese care nu sunt disponibile pe stoc si care urmeaza a fi lucrate la comanda, dar si pentru produsele personalizate, executate la comanda, conform specificatiilor clientului, acesta trebuie sa achite un avans de 50% din valoarea comenzii. Pentru astfel de comenzi, clientul va primi un contract de vanzare-cumparare si factura conform contract pentru contravaloarea avansului.

  Avansul nu este returnabil in cazul in care clientul renunta sa cumpere piesa/piesele comandata/e, indiferent de motiv.       Livrarea produselor este conditionata de achitarea lor integrala anterior sau concomitent cu livrarea (ramburs, la primirea coletului).

Comanda pentru produse ce necesita vopsire ( umerase, cutiute verighete, tavite , etc. ) se plaseaza cu minim 30 zile lucratoare inainte de data evenimentului ,datorita faptului ca necesita mai multi pasi pana la obtinerea produsului final.In anotimpul rece, acesti timpi se pot prelungi.Daca aceste produse sunt comandate in forma standard si exista pe stoc , livrarea se poate realiza in ziua urmatoare plasarii si confirmarii comenzii.

Pentru comenzile speciale, personalizate cu nume, data, etc.,procesarea si livrarea produselor se va efectua ulterior confirmarii platii a 50% din valoarea comenzii.

Viramentul se va face in contul:

Stoica Z. Nicoleta PFA
CUI : 33960876

F39/12/2015

Cont RON: RO04BTRLRONCRT0295338201  deschis la BANCA TRANSILVANIA.

 

Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare. Restul de plata se va efectua  in sistem ramburs la primirea coletului sau prin virament bancar inainte de expediere.
Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe mail sau sms intentia. Ulterior produsele se personalizeaza si avansul nu va mai putea fi restituit. Obiectele personalizate la cererea expresa a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
Eventualele reclamatii ( broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc. ) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.

De aceea, inainte de a comanda, te rugam sa verifici  detaliile despre produse – dimensiuni, materiale, culori (acestea din urma pot varia usor in functie de setarile monitorului / display-ului tau),  iar daca ai orice nelamurire sau intrebare, nu ezita sa ne contactezi la numerele de telefon.

 

  1. CONFIRMAREA COMENZII

Documentul eliberat de catre site se emite automat de sistem in urma plasarii unei comenzi, insa acesta nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre cumparator, va fi considerata valida numai dupa verificarea si emiterea documentului fiscal de catre ZANE SI FLUTURASI – Stoica Z. Nicoleta PFA .

In scurt timp de la primirea comenzii, te vom contacta pentru a stabili anumite detalii legate de comanda, timp de executie, timp de livrare si plata. Executia unei comenzi poate dura pana la 90 zile , calculate din momentul confirmarii acesteia, in functie de complexitatea modelului ales si /sau a numarului de produse comandat, a comenzilor aflate in lucru la acea perioada. COMENZILE NECONFIRMATE SE ANULEAZA.Te rugam sa specifici atunci cand faci o comanda daca ai nevoie de produs pana la o anumita data.

III. EXPEDIERE SI TRANSPORT

Este posibila livrarea oriunde in tara prin Fan Courier, costul final al produselor comandate fiind contravaloarea acestora la care se adauga transportul.

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei , transportul este GRATUIT in localitatile cu sedii ale Fan Courier.

Taxa de transport si taxa pentru rambursarea banilor sunt platite de cumparator.( Exceptie fac comenzile mai mari de 500 lei in aria de acoperire a firmei de curierat rapid ).( Mare atentie la tarifele practicate de firma de curierat rapid pentru kilometrii suplimentari aferenti localitatilor ce nu se afla in aria de acoperire! ).

ATENTIE!- Deoarece transportul se face printr-o terta companie, nu ne asumam intarzierile, pierderile sau deteriorarile produselor livrate.

Riscul de pierdere sau distrugere este transferat cumparatorului in clipa in care acesta insarcineaza un anumit transportator sa intre in posesia bunurilor.
Plata poate fi facuta in mai multe feluri, spre exemplu:
– Plata AVANSULUI in momentul plasarii comenzii + diferenta RESTANTA pana in momentul livrarii / ramburs.
– Plata INTEGRALA in momentul plasarii comenzii (contravaloarea unei facturi eliberate de Zane si Fluturasi).

  1. CONDITII DE RETUR

Produsele  personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece,  prin prelucrarea lor , devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru acest lucru , va rugam sa ne adresati o cerere scrisa, trimisa prin e-mail.

Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1) , urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).

Produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de uzura/purtare, zgarieturi, lovituri, urme de produse de styling, impreuna cu toate elementele primite odata cu coletul, intr-o singura expediere. Produsele se ambaleaza astfel incat sa nu se poata deteriora pe perioada transportului. Produsele se returneaza exclusiv printr-o firma de curierat la alegerea clientului. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului pentru retur.

Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate in intregime de catre client. Nu primim colete a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor si nici colete cu ramburs.

In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Zane si Fluturasi), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Zane si Fluturasi.
Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera „SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.

IN ATENTIA CONSUMATORULUI !

Deoarece  majoritatatea produselor noastre sunt handmade, iar furnizorii nu pot garanta permanent un stoc continuu de materie prima, ne rezervam dreptul de a adapta  materialele, accesoriile, respectand  tematica originala.

Orice modificare MAJORA va fi anuntata de catre atelierul ZANE SI FLUTURASI.

Fiind produse handmade ,este imposibila reproducerea unui model 100% identic precum cel precedent.

Plasarea comenzii fără o cerere scrisă din partea clientului reprezintă acordul ca pozele produselor personalizate, ce fac obiectul comenzii, să poată fi folosite ca si material publicitar virtual în vederea promovării ulterioare.

Nu-ti face griji.Vom tine cont de dorintele tale, astfel incat sa-ti oferim produse unice, pe masura gustului tau.

Asteptam din partea ta pareri si sugestii pentru a le putea folosi in mod constructiv.

Te asteptam cu mare drag!

 

Cu drag,
Echipa Zane si Fluturasi

Tel. 0721128517

vanzari@zanesifluturasi.ro