Termeni si conditii

  1. PLASAREA COMENZII

Comanda pentru produse personalizate se plaseaza cu minim 30 de zile inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termenul stabilit de comun acord din momentul in care ati facut dovada platii avansului ( acest termen de livrare se stabileste in momentul plasarii comenzii ).

Comanda pentru produse ce necesita vopsire ( umerase, cutiute verighete, tavite , etc. ) se plaseaza cu minim 21 zile inainte de data evenimentului datorita faptului ca necesita mai multi pasi pana la obtinerea produsului final.Daca aceste produse sunt comandate in forma standard si exista pe stoc , livrarea se poate realiza in ziua urmatoare plasarii si confirmarii comenzii.

Pentru comenzile speciale, personalizate cu nume, data, etc.,procesarea si livrarea produselor se va efectua ulterior confirmarii platii a 50% din valoarea comenzii.

Viramentul se va face in contul:

Stoica Z. Nicoleta PFA
CUI : 33960876

F39/12/2015

Cont RON: RO04BTRLRONCRT0295338201  deschis la BANCA TRANSILVANIA.

 

Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare. Restul de plata se va efectua  in sistem ramburs la primirea coletului sau prin virament bancar inainte de expediere.
Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe mail sau sms intentia. Ulterior produsele se personalizeaza si avansul nu va mai putea fi restituit. Obiectele personalizate la cererea expresa a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
Eventualele reclamatii ( broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc. ) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.

De aceea, inainte de a comanda, te rugam sa verifici  detaliile despre produse – dimensiuni, materiale, culori (acestea din urma pot varia usor in functie de setarile monitorului / display-ului tau),  iar daca ai orice nelamurire sau intrebare, nu ezita sa ne contactezi la numerele de telefon.

 

  1. CONFIRMAREA COMENZII

Documentul eliberat de catre site se emite automat de sistem in urma plasarii unei comenzi, insa acesta nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre cumparator, va fi considerata valida numai dupa verificarea si emiterea documentului fiscal de catre ZANE SI FLUTURASI – Stoica Z. Nicoleta PFA .

In scurt timp de la primirea comenzii, te vom contacta pentru a stabili anumite detalii legate de comanda, timp de executie, timp de livrare si plata. Executia unei comenzi poate dura intre 7 si 60 zile , calculate din momentul confirmarii acesteia, in functie de complexitatea modelului ales si /sau a numarului de produse comandat. COMENZILE NECONFIRMATE SE ANULEAZA.Te rugam sa specifici atunci cand faci o comanda daca ai nevoie de produs pana la o anumita data.

III. EXPEDIERE SI TRANSPORT

Livrarea in Focsani este GRATUITA si se face personal, la un punct de intalnire stabilit impreuna.

Este posibila livrarea oriunde in tara printr-o firma de curierat rapid sau Prioripost ,iar in strainatate prin Atlassib .

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei , transportul este GRATUIT in localitatile cu sedii ale firmei de curierat rapid.

Taxa de transport si taxa pentru rambursarea banilor sunt platite de cumparator.( Exceptie fac comenzile mai mari de 500 lei in aria de acoperire a firmei de curierat rapid ).( Mare atentie la tarifele practicate de firma de curierat rapid pentru kilometrii suplimentari aferenti localitatilor ce nu se afla in aria de acoperire! ).Pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat rapid, se recomanda serviciul de transport rapid al Postei Romane -Prioripost.

ATENTIE!- Deoarece transportul se face printr-o terta companie, nu ne asumam intarzierile, pierderile sau deteriorarile produselor livrate.

Riscul de pierdere sau distrugere este transferat cumparatorului in clipa in care acesta insarcineaza un anumit transportator sa intre in posesia bunurilor.
In cazul livrarilor dincolo de granitele Romaniei, transportul este realizat prin firma de curierat rapid Atlassib. Pentru aceste situatii ,valoarea totala a comenzii trebuie achitata pana in momentul in care coletul paraseste atelierul Zane si Fluturasi, deoarece pentru transport international nu exista sistem de RAMBURS.
Plata poate fi facuta in mai multe feluri, spre exemplu:
– Plata AVANSULUI in momentul plasarii comenzii + diferenta RESTANTA pana in momentul livrarii
– Plata INTEGRALA in momentul plasarii comenzii (contravaloarea unei facturi eliberate de Zane si Fluturasi).

  1. CONDITII DE RETUR

Produsele  personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece,  prin prelucrarea lor , devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru acest lucru , va rugam sa ne adresati o cerere scrisa, trimisa prin e-mail.

Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1) , urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).

In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Zane si Fluturasi), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Zane si Fluturasi.
Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera „SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.

Zane si Fluturasi isi doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest aspect e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Contactati deparatamentul customer service pe e-mail vanzari@zanesifluturasi.ro pentru a inregistra cererea de retur si de a trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

ATENTIE- Daca nu se transmite cererea de inregistrare a returului , acesta nu va fi procesat !

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere modificari sau stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati factura in original.
4. Adresa de livrare este Calea Odobesti, Nr.5, Campineanca, jud.Vrancea.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul dvs.IBAN specificat la inregistrarea returului.

Important:
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/imnbracaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.

 

IN ATENTIA CONSUMATORULUI !

Deoarece  majoritatatea produselor noastre sunt handmade, iar furnizorii nu pot garanta permanent un stoc continuu de materie prima, ne rezervam dreptul de a adapta  materialele, accesoriile, respectand  tematica originala.

Orice modificare MAJORA va fi anuntata de catre atelierul ZANE SI FLUTURASI.

Fiind produse handmade ,este imposibila reproducerea unui model 100% identic precum cel precedent.

Plasarea comenzii fără o cerere scrisă din partea clientului reprezintă acordul ca pozele produselor personalizate, ce fac obiectul comenzii, să poată fi folosite ca si material publicitar virtual în vederea promovării ulterioare.

Nu-ti face griji.Vom tine cont de dorintele tale, astfel incat sa-ti oferim produse unice, pe masura gustului tau.

Asteptam din partea ta pareri si sugestii pentru a le putea folosi in mod constructiv.

Te asteptam cu mare drag!

 

Cu drag,
Echipa Zane si Fluturasi

Tel. 0721128517

vanzari@zanesifluturasi.ro